ПРЕДСТАВЛЯЮ ВАШІЙ УВАЗІ МОЮ ВИДАВНИЧУ ДІЯЛЬНІСТЬ
Олійник Т.М. Методичні аспекти
організації навчально-дослідницької діяльності учнів основної школи на засадах
впровадження принципу наступності. // Формування освітнього середовища
навчально-дослідницької діяльності дітей у контексті наступності та
перспективності: матеріали Всеукр. наук-практ. конф. з міжнародною участю
(Київ-Черкаси-Кіровоград, 22-23 квітня 2015 р.). – К., 2015. – 184 с. Кількість
сторінок у посібнику – 184, сторінок автора – 2, номери сторінок – 115 – 116.
З досвіду роботи Олійник Тамари
Михайлівни, заступника директора з науково-методичної роботи
навчально-виховного комплексу «Долинська гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ
ступенів № 3» з проблеми «Сучасні підходи до організації науково-методичної
роботи у загальноосвітньому навчальному закладі» // Науково-методичний супровід
функціонування інформаційно- освітнього простору регіону: Науково-методичний
вісник № 51. Кіровоград: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2015. 379 с.
Сучасна освіта Кіровоградщини – 2013. Анотований
каталог / Укладач А.Г.Вареха. – Кіровоград: КЗ «КОІППО імені Василя
Сухомлинського», 2014. – 120 с. Номінація «Методична робота з педагогічними
кадрами». Автор: Олійник Тамара Михайлівна, заступник директора з
науково-методичної роботи навчально-виховного комплексу «Долинська гімназія –
ЗШ І-ІІІ ступенів №3». Назва доробку: «Сучасні підходи до організації атестації
вчителів у закладі»
Олійник Т.М. Тема “Розв’язування
трикутників” у класі з поглибленим вивченням математики (9 клас). //Організація
навчально-дослідницької діяльності учнів з предметів природничо-математичного
циклу: навчально-методичний посібник / П.Ласкурик, Т.Олійник, І.Тарасова,
С.Чумаченко. – К.: ТОВ “СІТІПРІНТ”, 2013. – 240 с. Сторінок автора – 80, номери
сторінок –102 – 181.
Олійник Т.М.
Розвиток творчої особистості – головна стратегія навчання
дітей. // Психолого-дидактичні засади формування освітнього середовища
навчально-дослідницької діяльності дітей : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф.
(Кіровоград, 24-25 квітня 2012 р.) / М-во освіти і науки, молоді та спорту
України, Кіровоградський обл. Ін-т післядипл. педагог. освіти ім.
В.О.Сухомлинського. – Кіровоград : ТОВ “ПОЛІМЕД-Сервіс”, 2012. – 136 с.
Сторінок автора – 3, номери сторінок – 93 – 95.
Олійник Т.М. Управління розвитком і
саморозвитком професійного потенціалу вчителя в умовах здійснення
експериментальної діяльності. //
Технологія фахової майстерності: особливості організації та проведення
дослідно-експериментальної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах
регіону / Матеріали VІІ обласних Хмурівських
методичних читань / Наук. ред. Л.Голодюк. – Кіровоград: Видавництво
Кіровоградського обласного інституту післядипломної освіти імені Василя
Сухомлинського, 2012. – 84 с. Сторінок
автора – 13, номери сторінок – 33 – 45.
Олійник Т.М. В об’єктиві – опорна
школа. // Школи Кіровоградщини: традиції та інновації. Альманах. Частина 1. –
Кіровоград: “Поліграф-Терція”, 2011. – 316 с. Сторінок автора – 14.
Олійник Т.М. Практичні аспекти
моделювання компетентнісно орієнтованої моделі організації навчально-виховного
процесу в загальноосвітньому навчальному закладі. // Голодюк Л.С., Олійник Т.М.
Фахова культура уроку: компетентнісний підхід (за результатами
дослідно-експериментальної роботи у навчальному закладі І-ІІІ ступенів №3 міста
Долинської Кіровоградської області): [ наук.-метод. посіб.] /
Л.С.Голодюк, Т.М.Олійник. – Кіровоград: Видавництво Кіровоградського обласного
інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2011.
– 80 с. Сторінок автора – 40.
Олійник Т.М. Розв’язування
прямокутних трикутників. Геометрія, 9 клас. // Голодюк Л.С., Олійник Т.М. Фахова
культура уроку: компетентнісний підхід (за результатами
дослідно-експериментальної роботи у навчальному закладі І-ІІІ ступенів №3 міста
Долинської Кіровоградської області): [ наук.-метод. посіб.] /
Л.С.Голодюк, Т.М.Олійник. – Кіровоград: Видавництво Кіровоградського обласного
інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2011.
– 80 с. Сторінок автора – 6.
Олійник Т.М. Розв’язування трикутників: (
навч. – метод. посіб. ) / Т.М.Олійник. – Кіровоград: Видавництво обласного
інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2010.
– 80с.
Олійник Т.М. План проведення
засідання методичної ради. Робочий план підготовки засідання педагогічної ради
“Вибір методів і прийомів навчальної діяльності учнів у спеціалізованих класах
з метою розвитку їх творчої особистості” // Корецька Л.В. Підготовка вчителів
до роботи з обдарованими учнями [навч.-метод. посіб. для сист.
післядипл. освіти] /
Л.В.Корецька, О.Е.Жосан. – Кіровоград: Вид-во Кіровоградського інституту
післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського, 2009. Кількість сторінок у
виданні – 137, сторінок автора – 7, номери сторінок – 111 - 117.
Олійник Т.М. Компетентнісний підхід до викладання математики (з досвіду роботи): ( навч. – метод. посіб. ) / Т.М.Олійник. – Долинська: Друкується за рішенням ради методичного кабінету відділу освіти Долинської райдержадміністрації (протокол №3 від 5 листопада 2009 року), 2009. – 92с.
Олійник Т.М. Організаційні аспекти
реалізації науково – методичної роботи у загальноосвітньому закладі. // Науково
– методичний щоквартальний журнал “Педагогічний вісник”. Кіровоград: Кіровогр.
обласний ін-т післядипл. пед. осв. імені В.Сухомлинського, №1-2 (9-10), 2009.
Кількість сторінок у журналі – 188, сторінок автора – 6, номери сторінок – 131
- 136.
Олійник Т.М. Картка досягнень обдарованого
учня. (Додаток 5). Структура наукового товариства школярів (НТШ) “Інтелект”.
(Додаток 6). // Увага: обдаровані діти! – Методичні рекомендації на допомогу
організаторам роботи з обдарованими дітьми / Л.В.Корецька, А.І.Постельняк. –
Кіровоград: Видавництво КОІППО імені Василя Сухомлинського, 2008. Кількість
сторінок у виданні – 32, сторінок автора – 2, номери сторінок – 42, 43.
Олійник Т.М., Моргун В.О., Угринчук Г.І. Множення
і ділення натуральних чисел. /Математика в 5 класі: компетентнісний підхід.
//За ред. Гришиної Т.В. Кіровоград, ТОВ “ПОЛІМЕД-Сервіс”, 2007 рік. Кількість
сторінок у посібнику – 136, сторінок автора – 14, номери сторінок автора – 32 – 45.
Олійник Т.М. Цікава арифметика.
/Математика в 5 класі: компетентнісний підхід. //За ред. Гришиної Т.В.
Кіровоград, ТОВ “ПОЛІМЕД-Сервіс”, 2007 рік. Кількість сторінок у посібнику –
136, сторінок автора – 4, номери
сторінок автора – 45 - 51.
Немає коментарів:
Дописати коментар