Друковані матеріали

ПРЕДСТАВЛЯЮ ВАШІЙ УВАЗІ МОЮ ВИДАВНИЧУ ДІЯЛЬНІСТЬ


           Олійник Т.М. Методичні аспекти організації навчально-дослідницької діяльності учнів основної школи на засадах впровадження принципу наступності. // Формування освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності дітей у контексті наступності та перспективності: матеріали Всеукр. наук-практ. конф. з міжнародною участю (Київ-Черкаси-Кіровоград, 22-23 квітня 2015 р.). – К., 2015. – 184 с. Кількість сторінок у посібнику – 184, сторінок автора – 2, номери сторінок – 115 – 116.



           З досвіду роботи Олійник Тамари Михайлівни, заступника директора з науково-методичної роботи навчально-виховного комплексу «Долинська гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3» з проблеми «Сучасні підходи до організації науково-методичної роботи у загальноосвітньому навчальному закладі» // Науково-методичний супровід функціонування інформаційно- освітнього простору регіону: Науково-методичний вісник № 51. Кіровоград: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2015. 379 с.


         Сучасна освіта Кіровоградщини – 2013. Анотований каталог / Укладач А.Г.Вареха. – Кіровоград: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2014. – 120 с. Номінація «Методична робота з педагогічними кадрами». Автор: Олійник Тамара Михайлівна, заступник директора з науково-методичної роботи навчально-виховного комплексу «Долинська гімназія – ЗШ І-ІІІ ступенів №3». Назва доробку: «Сучасні підходи до організації атестації вчителів у закладі»


         Олійник Т.М. Тема “Розв’язування трикутників” у класі з поглибленим вивченням математики (9 клас). //Організація навчально-дослідницької діяльності учнів з предметів природничо-математичного циклу: навчально-методичний посібник / П.Ласкурик, Т.Олійник, І.Тарасова, С.Чумаченко. – К.: ТОВ “СІТІПРІНТ”, 2013. – 240 с. Сторінок автора – 80, номери сторінок –102 – 181.

          Олійник Т.М.  Розвиток творчої особистості – головна стратегія навчання дітей. // Психолого-дидактичні засади формування освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності дітей : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Кіровоград, 24-25 квітня 2012 р.) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Кіровоградський обл. Ін-т післядипл. педагог. освіти ім. В.О.Сухомлинського. – Кіровоград : ТОВ “ПОЛІМЕД-Сервіс”, 2012. – 136 с. Сторінок автора – 3, номери сторінок – 93 – 95. 


           Олійник Т.М. Управління розвитком і саморозвитком професійного потенціалу вчителя в умовах здійснення експериментальної діяльності.  // Технологія фахової майстерності: особливості організації та проведення дослідно-експериментальної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах регіону / Матеріали VІІ обласних Хмурівських методичних читань / Наук. ред. Л.Голодюк. – Кіровоград: Видавництво Кіровоградського обласного інституту післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського, 2012. – 84 с.  Сторінок автора – 13, номери сторінок – 33 – 45.

          Олійник Т.М. В об’єктиві – опорна школа. // Школи Кіровоградщини: традиції та інновації. Альманах. Частина 1. – Кіровоград: “Поліграф-Терція”, 2011. – 316 с. Сторінок автора – 14.

      Олійник Т.М. Практичні аспекти моделювання компетентнісно орієнтованої моделі організації навчально-виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі. // Голодюк Л.С., Олійник Т.М. Фахова культура уроку: компетентнісний підхід (за результатами дослідно-експериментальної роботи у навчальному закладі І-ІІІ ступенів №3 міста Долинської Кіровоградської області): [ наук.-метод. посіб.] / Л.С.Голодюк, Т.М.Олійник. – Кіровоград: Видавництво Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2011. – 80 с. Сторінок автора – 40.
            Олійник Т.М. Розвязування прямокутних трикутників. Геометрія, 9 клас. // Голодюк Л.С., Олійник Т.М. Фахова культура уроку: компетентнісний підхід (за результатами дослідно-експериментальної роботи у навчальному закладі І-ІІІ ступенів №3 міста Долинської Кіровоградської області): [ наук.-метод. посіб.] / Л.С.Голодюк, Т.М.Олійник. – Кіровоград: Видавництво Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2011. – 80 с. Сторінок автора – 6.

      Олійник Т.М. Розв’язування трикутників: ( навч. – метод. посіб. ) / Т.М.Олійник. – Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2010. – 80с.

         Олійник Т.М. План проведення засідання методичної ради. Робочий план підготовки засідання педагогічної ради “Вибір методів і прийомів навчальної діяльності учнів у спеціалізованих класах з метою розвитку їх творчої особистості” // Корецька Л.В. Підготовка вчителів до роботи з обдарованими учнями [навч.-метод. посіб. для сист. післядипл. освіти] / Л.В.Корецька, О.Е.Жосан. – Кіровоград: Вид-во Кіровоградського інституту післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського, 2009. Кількість сторінок у виданні – 137, сторінок автора – 7, номери сторінок – 111 - 117.


       Олійник Т.М. Компетентнісний підхід до викладання математики (з досвіду роботи): ( навч. – метод. посіб. ) / Т.М.Олійник. – Долинська: Друкується за рішенням ради методичного кабінету відділу освіти Долинської райдержадміністрації (протокол №3 від 5 листопада 2009 року), 2009. – 92с.


        Олійник Т.М. Організаційні аспекти реалізації науково – методичної роботи у загальноосвітньому закладі. // Науково – методичний щоквартальний журнал “Педагогічний вісник”. Кіровоград: Кіровогр. обласний ін-т післядипл. пед. осв. імені В.Сухомлинського, №1-2 (9-10), 2009. Кількість сторінок у журналі – 188, сторінок автора – 6, номери сторінок – 131 - 136.


     Олійник Т.М. Картка досягнень обдарованого учня. (Додаток 5). Структура наукового товариства школярів (НТШ) “Інтелект”. (Додаток 6). // Увага: обдаровані діти! – Методичні рекомендації на допомогу організаторам роботи з обдарованими дітьми / Л.В.Корецька, А.І.Постельняк. – Кіровоград: Видавництво КОІППО імені Василя Сухомлинського, 2008. Кількість сторінок у виданні – 32, сторінок автора – 2, номери сторінок – 42, 43.

            Олійник Т.М., Моргун В.О., Угринчук Г.І. Множення і ділення натуральних чисел. /Математика в 5 класі: компетентнісний підхід. //За ред. Гришиної Т.В. Кіровоград, ТОВ “ПОЛІМЕД-Сервіс”, 2007 рік. Кількість сторінок у посібнику – 136, сторінок автора – 14, номери     сторінок автора – 32 – 45.

    Олійник Т.М. Цікава арифметика. /Математика в 5 класі: компетентнісний підхід. //За ред. Гришиної Т.В. Кіровоград, ТОВ “ПОЛІМЕД-Сервіс”, 2007 рік. Кількість сторінок у посібнику – 136, сторінок автора – 4, номери     сторінок автора – 45 - 51.
 


Немає коментарів:

Дописати коментар